Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Tuesday, January 4, 2011

demam + selesema

dah lama sgt xkena sakit ni..argh sungguh tidak menyelesakan aku....apatah laki aku ni jenis susah telan ubat.jawabnyer biar baik sendiri la kut..bila dah demam suhu bdan la naik mendadak..mcm bahang my hubby ckp...hehhehhe...

hari ni 4hb january aku ada appointment ngan doc kat ppum...awal giler aku smpai sebab g sama ngan my hubby...hubby aku kan keje sane...tp dtg awal sebenarnye nk dapat giliran awall.gov kan biasala mesti berjam-jam...dah pas amik giliran yg pertama ,atenden tu bg aku satu ag nombor tuk jumpe doc tp lmbt ag la...so aku pun g makan dulu kan food court ppum..

breakfast sorang2 tau sebab my hubby de briefing pg tu...aku pun belilah nasi lemak daging ngan teh tarik kat ani sup utara..harganya rm3.20....bulihler...korang tau bape banyak daging dlm nasi lemak tuh.....mesti sungguh terkejut kerana dagingnye hanya 3 ketul..ahhahhahahhahaha

pastu aku pun berfb kat situ jer sebab nk jumpe doctor lama ag..hehhehheh..pastu hubby call ckp die dah depan klinik..so aku pun g ler....wait punya lama gak ar no aku kne pggil kat bilik 7...masuk2 aku dah terkezut.ada 7 org student(tengah buat research kut) dan doctornya..tnyela aku sakit ke...so citer balik la mcm tahun lepas(ala bru je bape hari masuk taun baru)...so pas tengok result ultra sound aku die tnye aku"do u want remove or save it"....of course la aku nk buang...klu x xdela aku duk follow pe diorg suruh..huh....so sudah ditetapkan date aku operate 30hb march 2011 dan 29hb kne masuk wad...(kiranyer kne tdo spital la ni)

pastu otak aku dah ligat pk mcm2 sebab dengar operate...oh otak kenapala kamu buat aku terpk benda-benda yg xbest...semoga dipermudahkan

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...