Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Wednesday, January 26, 2011

HeartBeat

hehhehhehe.....sebenarnye info ni aku dpt dr blog my bff iaitu aza shafiza pastu step2 nyer ikut blog mama zharfan.dan akhirnya aku berjaya wlaupun mcm terhegeh-hegeh sikit..hehhehhehehhe
mcm yang aku dpt info ia tidak akan menjejaskan status gliteri nuffnang dan biasala walaupun ciput ok pe dari xde dapat duwet dari mana-mana pihak.sekurang-kurangnya kita berusaha mencari duit walaupun sekupang..betul x?

seperti yg aku baca dalam HB tu sekali klik kita akan dapat 4sen(sikitnyer 4sen tp cuba korang pk kalau ada ramai yg klik...confirm manyak kan) sebab tu la ada pepatah ckp sikit-sikit lama-lama jd bukit.tp beza lak kalau ada frens /visitor datang blog kita n klik as member dari blog kita,kita akan dapat rm2...cuba bayangkan kalau ada 5 org klik..dah jd rm10...confirm boleh beli topupkan...bukan setakat topup teh ais + nasi ayam pun dapat tau.caranya senangnye rajin-rajin la promote n jenjalan kat blog kawan2 yg lain...

kalau korang nk tau lebih details confirm mama zharfan boleh membantu.saya ni budak baru belaja.jd kalau byak tanya confirm lidah saya terkedu..

chaiyok...chaiyok

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...