Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Friday, January 14, 2011

karipap ajer

minggu ni aku rasa aku duk asyik wat karipap jer...kenyangla dak-dak ofis aku..hehhehheh..tp yg sebenarnya my hubby sgt suka sama itu karipap..klu korang nak tau aku ni xpenah buat kuih apa pun selama ni..wat karipap ni pun mula2 sebab my hubby nk mkan pastu die suruh kol my mother in law suh bg resipi..so dekat muka yg selamber(eleh bukan nmpak pun coz minx resipi pakai tepon) aku pun minx resipi...rupanya sgt senang buat karipap....skrg resipi karipap sudah sebati dlm diriku...hahhahhaa Thank to my mother in law..klu minx kat mak aku gerenti die bg tp biasala mesti ada ayat penambah perisa(tula dulu masa mak buat duk depan tv,skrg bru nk blaja)mmg betul pun pe mak aku ckp tu..aku ni mmg pemalas..sejak2 kawen ni je mood memasak dtg secara tiba-tiba...betul kut org ckp nk pandai masak(tp xle teror cam chef2,sekadar makan utk kita jer) cepat2 la kawen..hahhahhahah
skrg ni duk gian buat sandwish telur ala2 org kg resipi kak arfah..salah sorang staff kat tempat keje aku..mmg sedap..marvelous org ckp...k lah dah xde apa nk ku updet kat sini...sudah kekeringan idea...tata titu

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...