Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Saturday, January 15, 2011

Happy Besday OMERA

ari ini program aku ngan hubby just g kenduri doa selamat dan juga birthday party budak kecik bernama OMERA..budak nyer mmg kiut..mmg kreatif mak nyer buat decoration utk 1st birthday party omera...byk makanan n palg sedap ada nasi beriyani..makcik sedara hubby buat..pastu dengan sate yg diorg buat n bakar sendiri..mmg marvelous...lupa la nak snap gmbar 2 mknannyer(sebenarnyer malu le nk amik gmbr)hehehhe..just amik gmbar souvenir utk para tetamu...tara...inilah gmabr souvenir yg mak OMERA buat khas tuk tetamu2 yg hadir.



yg ni telur pindang..nak buat die macam leceh sikit..mak mertua aku ckp kne gne 7 jenis daun..daun apa aku dah lupa...aku xpenah makan pun..amik pun sebab nak souvenir yg kat bawah ni..hehhehhe aku suka kumpul mug2 kecil vantage ni...korang tgkla bape aku amik..hahhahhahahah
nila die mug aku kumpul..hehhehhehhe...dalam mug ni ada telur pindang td dan juga pulut kuning.comel kan mug 2 ni...xdapat kumpul set2 vantage yg besar,kecik2 pun jdla...gmbar xclear kan..aku xbape reti nak snap gmbar kasi cantik2..h
ni gmbr bg jarak dekat..yg ni la vantage kecik2...satu hari nanti aku nk penuhi cita2 aku nk kumpul set2 vantage kat dalam almari sudut..insyaallah.amin

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...