Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Sunday, December 19, 2010

donut

malam td aku tetiba ckp nk buat donutla kat my hubby...pastu my hubby ckp wat donut coklat...pas siap2 kemas umah,lipat kain aku pun wat la karipap...ni resipi dr mother in law.mintak resipi gne tepon je sebab my hubby nk makan masa awal2 kawen ritu..yelah bukan aku pndai masak.kuih lagila beli ag senang..hehhehehhetp sejak kawen dah ebrubah sikit.kne blaja semua cme skrg nk blaja menjait tp xblaja-blaja ag..melalut pulak.ni haa resipi nyer

Donut
2 cawan tepung
1 sudu gula
1 sudu garam
1 biji telur
1 cawan susu segar(aku pakai krimer je pastu cairkan)
1/2 sudu yis
1 sudu serbuk koko (xletak pun xpe sebab hubby nk makan donut coklat)

cara membuatnya:
senang jer....campur semua bahan kecuali tepung...pukul hingga kembang.dah kembang masukkan tepung td dan perap selama 1 jam.pastu buatla bentuk donut..siap kan
(kalau ikut cara aku pas perap aku wat bentuk pastu perap sok pg bru goreng)



No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...