Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Wednesday, January 26, 2011

ye ye menang baby contest

korang ingat x N3 before ni aku minx jasa baik korang utk vote anak buah aku...menang tau.dapat no 2.dapat voucher rm50...thanks korang yg vote die tau..nanti kalau ada contest ag vote ag..alhamdulillah rezeki kan wlupun dapat no 2.boleh beli baju die.untuk my baby belum ada ag sebb i xde rezeki ag.(buat stok bulih kut)hehehhehhe.
tempat pertama jatuh pada bby boy...ramai gak yg vote die..dekat 700..anak buah aku just 400 lebih..skrg masa pilih hadiah..hehehheh.ni antara hadiah yg aku pilih.disebabkan tahun ni ade 3 org yg bakal dilahirkan so aku pilih utk diorg sorang satu.adilkan????.tp bukan tuk Hidayatul Khaira tp bakal adiknyer.sebenarnye untuk umor 3 tahun aku xjumpe yg cntik n xbyk dlam fb sponsernyer tu.
yg ni mayb untuk Edlin..rasanyer muat kut.aku amik no 11 & 12
yg ni mayb untuk ila..tupun kalau bby nyer pompuan.kalau laki aku bg ijau kat bawah.
yg ni untuk baby kak uji...
yg ni utk baby Hidayatul Khaira..hehhehhe..semua dpat kan???aku.entahla belum ada tanda2

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...