Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Friday, January 21, 2011

kampungku

alhamdulillah..aku selamat dah smpai kt kg..sungguh best.dengan udara yg segar.tiada bunyi lora.bunyi lrt amat menenangkan jiwa..heee..kat kg aku skrg musim padi.tp org xg tuai ag.mungkin bulan depan rasanya...waa masa tu org yg ada Bendang especially ayah aku berduit la..haaahaha...mana x nya asal aku balik je pasti ada perubahan kat umah..tebaru masa aku balik aku perasan ada moto baru...hari ni 22/1/2010 die angkat sebiji ag.motor LC.ayah aku wat koleksi kut..bukan utang tau tp cas..klu nk tau kat umah aku kat kg ada 7 biji moto...yg peliknye kater sebiji ayah aku xbeli.tau pasal pe????pasal ayah aku xreti bawa.takut.hahhahhahah..lesen ada tp xpenah bawa.sama la cm aku..lesen ada tp xbwa..sebab tu dok asik beli moto.
aku nk share ngan korang gambar ikan sepat tp xde ag..line tenet begitu slow kat kg aku.balik kl nanti aku akan upload.byk giler aktiviti aku kat kg..tgk adik aku pncing belut,tgk mak aku siang ikan sepat.aku tgk jer.hahhahhahaha...

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...