Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Tuesday, January 25, 2011

Dinner yg simple

malam ni aku teramat malas sgt nk masak,dahla xpandai masak tp selalu gak follow resipi tiffian biru.malam ni menu aku sambal telur pindang,sup sayur,sambal belacan dan cencaru bakar...penatla buat itu ini..penat kat ofis xilang ag,tmbah penat kat umah.tp penat cmne pun aku pasti akan masak wlupun hnya ikan sardin dengan telur dadar...biasala hanya makan berdua jd xdela masak banyak..tp kalau aku demam aku hanya masak bubur ayam cmpur ngan ikan bilis n lobak masin goreng..mmg sedap tau..my hubby kalau masak bubur pasti bertambah-tambah...

sebenarnya aku nk smpuk sikit citer yg aku tekenang kat ofis.Satu hari tu aku mcm biasala bila ada meeting aku akan set up laptop dan jugak projektor.Masa aku pasang projector lampu die ok tp bila sambng pada laptop lampu die tukar ijau.cuak kan.so aku andaikan pasti kabel yg prob,so aku tukar la kabel yg aku pinjam dr dept lain.haaa mmg betul.punca dari kabel..setelah berpk ,aku andaikan dept satu ag yg byk gne ag.so aku ckp kat clerk die minx ganti.

pas aku balik beli bfast die exec yg aku label blagak bagus tu pggl aku...(confirm pasni kutuk aku)die kata pasal pe kena ganti.aku ckp dept die slalu gne.aku bru gne aritu je..pastu die ckp kabel dept die pun dah 3 kali rosak.aku peduli ape dept die rosak wlu 100 kali janji brg dept aku yg aku jaga wajib diganti.pastu sound kat aku pasni jgn bg pinjam kalau cmtu.aku ngan selamber ckp mmg pun xkan bg pinjam...ko ingat aku ni apa..


pas lunch si clerk tu bg aku dengan kabel yg baru...ganti jugak...pastu boleh pulak pesan nanti nak pinjam lagi sementara diorg dapat projector baru....huh tu org ckp dah ludah jilat balik...
aku xheran la ko exec ke apa..janji kita dipihak yg bertanggungjawab sebab diamanahkan menjaga barang2 depatment.ada pahammmmm

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...