Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Sunday, January 16, 2011

kenangan terindah

hari ni aku xg mana pun...mayb ptg karang ataupun malam kang pegi Hentian duta...kenapa yer pergi sana?????apa lg sure la beli tiket.heran kan knapa aku nk beli tiket selalu g mana2 naik kater jer....hehhehehe..sebenarnya aku nak balik kampung..bukan ngan hubby tp sorang :(
my hubby ada kursus 3 hari 2 malam.so sebab xnak duk umah sorang2 hubby offer suh balik kg tp naik bas..macam org ngantuk disorongkan bantal aku dengan cepat kata..ok.dlam hati udah byk plan nk buat kt kg...oh rindunya aku pada semua yg ada kat kg..hahhahahha..aku xsabar nak wait 19hb tp ngah pk smpai kat kemunting sape nak amik aku..Alhamdulillah my bestfrend forever sudi mengambil aku bersama hubbynyer wlupun die mcam xlarat sebab pregnant..oh terima kasih sahabatku yg aku pggl ILA KLON...korang tau cmne dapat nama tu.sebab dulu masa aku sek men dalam klas aku ada 2 org nama yg sama iaitu SUZILA SHAHRUDIN & SUZILA SUHAIMI..tu lekat sorg ag nama ila klon.rindunyer aku pada zaman sekolah..oooo AZA SHAFIZA aku merindui zaman sekolah kita..ingat x tiap kali balik sekolah kita pasti tunggu Bas Econ abg ape ntah...pastu bukan nak balik umah..tp g bgan serai...



ni gambar amik kat fb AZA SHAFIZA...simpan ag ek gambr ni..ni la bus stand kitorg tunggu tiap kali balik sekolah..tunggu bas free..hahhahhahah..mana aku?????aku amik gmbar la
tepi dr kanan nur farahanie,norfaizatul akma,aza shafiza n yg ujung tu rohaiza..
ni aktiviti pas sekolah..tp xsilap aku gambar ni masa ponteng pas habis oral BI...kitorg cabut awal n trus menuju ke KFC idaman ku selalu dari dulu,kini dan selamanyer...habis dah aku membebel.

2 comments:

  1. hahaaa.....gila lah!kfc for eva!bas air cond yg bley naik free bila mamat cute tu ada!really miss u all.sory tak dpt join holiday korang nxt week.maybe next time dear....kirim salam syg pd sume org bagan serai...

    ReplyDelete
  2. okies...tmpat lepak plg ber prestij...KFC idaman ku...time KFC kne tipu ngan kita tu plg xdpt dilupakan

    ReplyDelete

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...