Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Monday, January 24, 2011

Petronas Sale

hari ni 24/01/2011-26/1/2010 petronas wat clearance sale...huhuhu melayang tp sungguh seronok menyoppingkan diri walhal bukan time gaji.hahhahha...mmg ramai gile org g membeli belah baju2 clearance ni..stok 2010..tp brg kualiti beb..kain sedap..dengan promoter2 pompuan yg sexy mexy sungguh berselera org ramai menumpu di sana...ni aku nk kongsi brg-barang yg aku borong..benda ni bukan keperluan sebenarnye tp nafsu la katakan..syok tgk org amik itu ini kita pun amik...tp puas hati semua org dpat.adik-adik aku,hubby aku,aku n kawan aku...so semua harap berpuas hati nyer.kat bawah ni antara yg aku beli.

keychain rubber...mmg saje suka-suka.tgk org beli aku pun beli...skali beli 5 daa...
baju jer aku borong 10 lai tau...semua dapat...
haa..ni la beg yg aku rasa aku amik awal2 bila dah jejak kaki dlam shopping centre ni..bukan apa time cmni,beg mcm ni la paling laris dijual.aku amik 2.1 for me n 1 for my hubby.esok aku nak g ag.mane tau de yg berkenan...

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...