Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Thursday, January 27, 2011

Lenguh Bahu

sakitnyer bahu aku yg ada lipoma tu.lmbat ag ke bulan 3 nk g buangnyer..(padan muka ko yana ritu suh buang awal2 xnak)...
lenguhnyer bahu aku..dah 2 hari sakit.tmbah2 bile bangun tdo.malam td dah xtahan aku suh hubby aku urut.kurang sikit sakitnye.harap xde effection kat mana-mana la..cuak gak aku bile dgr ttg operate.aku nk cucuk chek darah pun kecut nikan pulak nk operate..Ya Allah semoga semuanyer berjalan lancar.harap pasni sudah tidak timbul ag...pasni jgn makan tongkeng ayam banyak2 mcam aku.dulu aku makan setiap hari..goreng ngan bawang n cili..memang menyelerakan...tp pasni idak ler...sudah insaf..
batuk aku lak dah dekat sebulan xkebah-kebah ag.dah makan ubat batuk n abtibiotik tp xde kesan.tp xpelah orang kata sakit ni mengurangkan dosa-dosa kecil yg kita buat..maklulah hari-hari aku ngan si nor ngutuk orang.dah insaf tp bile jumpe org yg xberkenan mulut ni mesti bercakap...huuhuhu.ape nak jadi ngan korang 2 org ni la.
malasnyer aku nk wat keje arini sebab bahu aku lenguh sebelah...jgn pk bukan-bukan yer...Ya Allah semoga benda ini cepat berakhir

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...