Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Tuesday, November 2, 2010

Susahnyer Klu Paksa diri suka benda yg xsuka

Entahla tetiba aku rasa entry arini semcm jer...xbest jer rini...tgk title pun dah tau aku dlm mood xberapa nk happy.Asyik pendam dlm hati jer ,makan hati la jawabnyer.Aku rasa macam hipokrit je bila aku paksa diri aku suka benda yg aku xske...bukan benci tp tidak minat.mcm org putih ckp not interested.

Bila aku berperasaan mcm ni,aku tau hati aku sedang bersedih wlupun riak wajah aku mempamerkan wajah riang.Tp smpai bila aku nk mcm ni.Aku leh hormat tp klu smpai satu tahap aku dah xleh kwal aku nyer emosi.

sedih,keciwa n mcm2 dlm otak aku...Hanya Tuhan yg tau

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...