Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Sunday, November 7, 2010

Pengalaman

Rasanya dah 3 hari aku xupdate aku nyer tempat bebelan ni kan. rasa rindu lak..korang tau sebab pe aku x menjenguk kat sini.yg pertama aku sibuk g kebun(farmville)hahhahhahha...yg kedua mak mertua aku dtg.yg ketiga laki aku gne tenet sebab g kebun gak..kuikuikui.

korang tau aku dapat pengalaman yg aku rasa leh wat bulu roma korang menggigil...cerita ni bukan nk mengaibkan sape tp memang membuatkan aku takut sebab xpernah nampak dengan mata kepala aku sndri.ni berlaki masa kenduri.cerita pasal pengantin perempuannya sebelum bersanding.

korang tau smpai 2 je kat tempat kenduri aku biasala mestila makan dulu.pastu dtg mak kenduri cerita kat my mother in law pasal anak die.aku dengar cerita bulu roma dah berdiri.makan terus xselera.mak mertua aku g menengok tp aku truskan makan sebab takut.Tp pas makan aku g tgk gak pengantin nyer.

Ya Allah mmg menakutkan aku.Pengantin nyer kne kacau ngan setan.pendek cerita kne rasuk.org kata ada org buat die.Sian aku tgk kakak tu,dah siap2 make up kne macam tu..Mmg sial la sape yg buat kat die.aku tgk kaki tangan die kne pegang ngan sedara mara die.Pastu salah seorang sedara die bacakan ayat suci al quran..lg meraung benda dlam badan die.

Tepat kul 1.30 ptg akak tu bersanding.semua org bimbang takut akan jd lag.Alhamdulillah berkat dr Allah WST tiada apa yg berlaku pada kakak tu.Semoga Allah memberkati pasangan pengantin tu.Amin.

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...