Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Wednesday, November 3, 2010

Putrajaya

pe brg entry kali ni.bukan nk citer hebatnyer putrajaya tp nk g tau esok 4hb nov aku de intw..so korang semua doakan aku tau...Semoga mendapat apa yg dihajati.amin

4 nov 2010
Alhamdulillah dah selesai intw.ramai gak yg di invite.xsangka kwan aku suraya pun dpt intw sama.mcm2 karenah aku tgk.Aku di intw tepat kul 12.30.ditemuduga 5 org skali masuk.yg intw 2 org perempuan.aku share sikit soalan2 cepumas yg kuar dr mulut intw:

1)Kenalkan nama penuh ada..
2)Ceritakan mengenai diri anda sekreatif mungkin
3)Kenapa saya perlu mengambil awak bekerja.Apa kelebihan awak berbanding calon lain?soalan ni kita perlu promote diri kita
4)kat mana tempat kita akan ditempatkan klu berjaya dlm intw
6)apa persediaan sebelum intw
7)nyatakan rukun negara...


ni soalan yg ditanya pd aku.


ok itu saja .Insyaallah klu ada rezeki ada la..

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...