Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Tuesday, November 2, 2010

Bila GG Bongsu Sakit

Dah 2 hari gigi aku wat hal.sakit tul.nk makan susah,nk senyum pun susah .semua susah yg sng membebel je...hahhaha itu xdapat dipisahkan wlupun sakit.Bila nk ok nyer ritu bengkak gusi rini gg bongsu lak nk tumbuh.umur dah 25 pun bru nk tumbuh ek.ish...ish...

Hari ni aku mcm biasa la smbil2 wat keje layan fb nasib baikla xde game farmville.klu x keje aku xberjalan la...smbil tu study gak for intw ..Harap ada la rezki aku tahun ni.Selalu sgt dapat intw yg nk ada exp.susahla klu yg mcm aku fresh n xde exp bidang yg di intw.

Terasa lama lak wait kul 5 hari ni...sudah buhsan mengadap pc ni...naik juling mata aku.balik rumah nk kena masak.klu si Comot tu buat hal mcm semalam xtau nk ckp apa la...

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...