Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Monday, October 18, 2010

Testimoni Menarik (hubungan intim suami isteri/ jahitan kelahiran cepat sembuh)


Saya ingin berkongsi dan memberi info untuk di kongsi bersama pembaca semua terutama sekali wanita yang baru melahirkan anak yang ingin merapatkan semula peranakan dan menjaga keintiman suami isteri. saya akan beritahu satu persatu kebaikan premium beautiful berdasarkan pengalaman saya sendiri yang telah memakai premium beautiful selepas melahirkan anak pertama.

Testimoni 1 -Pn Aida Saya melahirkan anak pertama pada 1 Nov 2005 pada usia 25 tahun secara normal tanpa menggunakan ubat di HUKM.akibat tidak mempunyai pengalaman jahitan bersalin saya agak panjang dan lambat sembuh (13 hari baru ) boleh duduk.saya berpantang secara kampung namun jahitan di bawah terasa "ngilu" dan takut untuk bersama suami. Ini menyebabkan rumahtangga saya hampir berantakan. pengalaman ini sgt menakutkan saya di tambah saya tiada pengalaman. saya diperkenalkan oleh seorang agent yang menjual premium beautiful di internet dan suami saya sendiri membelikan untuk saya sepasang baju premium beautiful untuk dipakai.

Setelah memakai saya rasakan
a) tubuh lebih selesa
b) jahitan pada sebelah dalam makin pulih dan semakin ketat
c) tidak takut bersama suami
d) tidak berasa ngilu

selain itu, pemakaian baju ini sgt sesuai bagi
a) wanita yang bekerja di pejabat
b) wanita yang menghidap asma dan resdung
c) wanita yang mempunyai vericose vein
d) wanita gemuk
e) wanita kurus yang ingin mencantikkan buah dada

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...