Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Tuesday, October 19, 2010

Lipoma

hari ni aku de appointment ngan doctor pasal lipoma yg ada kat my shoulder..soalan pertama dlm kepala korang mesti ckp cmni"eh,bdn ko kecik n kurus pun de lemak ker..ha ni jawapan aku nk bg penyakit ni dtg xbg salam.xkira kurus ke gemuk.tua ke muda......mesti u all xtau kan lipoma tu apa..apa yg doctor klinik Idzham g tau aku lipoma ni sebenarnyer tisu lemak yg tersembul ke atas.die kata lg klu nk buang boleh,xbuang pun boleh sebab xbahaya.aku ni senyum lebar ler dah ckp camtu almaklumlah org penakut...huhuuhuuhu.Tp my hubby suh operate sebab die kata nanti kepala aku ada 2..hahahhahhaa

Masa jumpe Doctor Muiz kat Tawakal lak ckp lipoma ni mungkin lendir,otot or lemak, Jd doctor tu suh buat MRI kemudian operate..(mcm2 dah dlm otak aku ni bile ckp operate)..aku dgn selamaba nyer tnye Doctor tu sakit ke operate..Doctor tu leh gelakkan aku pastu die ckp "awak akan dibius n xkan sedar,sedar-sedar dlm wad jer...lega sikit hati aku.

Aku ni dahla jenis takut g spital,takut makan ubat...tp citer hantu xtakut lak..hahhahahhaha..itu yg peliknyer.korang doa2 la nanti bila aku nk kena operate semua nyer berjalan lancar.nanti aku inform dlm ni bila aku kena operate sebab rini aku de appointment ag ngan doctor..

BMI Campaign Programme

Semalam dept aku kena attend BMI Campaign Programme kat Level 26.Alhamdulillah BMI aku normal 20.6.Selama ni BMI aku underweight almaklumlah berat xnaik2.tp alhamdulillah sejak pakai premium beautiful badan aku jd normal.Tp sebenarnyer bukan pakai korset tu nk apa pun cme dulu aku ni selalu sgt senggugut.so my hubby (Tp masa tu Tunang ler) suh cuba.mula2 xde kesan tp sebulan pastu oh my god"aku xsengugut n period lak on time je..klu x dulu xtau nk ckp la.ni bukan nk promote tp kisah benar aku.

Dulu aku mcam korang gak (yg kurus2 cam aku la) selalu pk watpe aku nak pakai korset sedangkan aku kurus tp korang jgn xtau korset PB ni selain membentuk bdan ia juga boleh mengesan penyakit 5 tahun akan dtg dan juga boleh meyelamatkan maruah kita sebagai seorang wanita.kisah benar ni terjadi pada seorg staff nurse kat Hospital Selayang.korang tau kan kat kwsan blkg hospital selayang yg kat parking tu kan sunyi.Nurse ni baru je beli korset ni 3 hari lepas.(ni citer dah lama tp aku flashback tu jd pengalaman) Nk dijadikan cerita nurse ni baru balik keje around kul 9mlm.masa nk buka kereta die xperasan ada lelaki ikut die n cuba nk rape die.korang tau apa jd?????lelaki tu xdapat nk buka korset ni wlupun baju nurse tu dah di rentap sebab korset PB ni die memeri dan melekat pd badan kita seakan2 memeluk kita.Alhamdullilah nurse tu selamat.

Tp korang jgn lak takut nk pakai sebab nanti korang pk "eh die pakai bdn naik,nanti aku pakai berlebih2 lak berat aku".Sebenarnyer korset ni klu bdn yg underweight mcm aku die akan berfungsi meng idealkan bdn kita.tp klu bdan yg chubby-chubby klu pakai konsisten insyaallah akan dapat bentuk bdan yg diidamkan...byk lg benefit yg ada pd Korset PB ni.klu klik kat aku nyer blog "Premium Beautiful".Tp korang jgn risaula bukannyer ada paksaan nk pakai tp sebagai wanita kita perlu jaga diri kita..Wanita ni lebih cepat tua dr lelaki.

sudaa abis aku membebel







No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...