Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Thursday, October 21, 2010

Intw yg ke berapa kali daa

Malam td aku dpat surat for intw.From SPP.Asyik g Intw je tp masih belum rezeki aku jd dudukla aku terpacak dalam Petronas ni...Harap2 penantian ku untuk move dr keje skrg tercapai..Bukan aku xske keje sini tp biasala smpai bila nk mcm ni.

Dah byk Intw aku g for Diploma tp semua nk experience IT..hmmmm mana la aku nk ada exp dlm bidang tu klu dr habis belaja smpai skrg duk buat keje admin.Xpelah mayb bukan rezeki aku dlm bidang tu.syukur pd Allah sekurang-kurangnya aku masih bekerja wlupun dismatch ngan course aku amik.Aku bukan memilih keje pun.dulu masa dapat offer from SPA kne legal la pulak...nasib aku xresign keje masa dapat offer Letter .alasan diorg bg aku tutup peluang budak sijil.habis aku nyer peluang sape tutup..apa punya alasan la..itu semua sebab nk tutup diorg nyer salah la sebab kuarkan offer letter utk aku.Tp dah jd cmtu aku nk wat cmne.boleh ckp bukan rezeki aku.

Insyaallah klu dipanjangkan umur aku akan menghadiri satu lg intw di Putrajaya.Sabar tu separuh drpd iman.Wlupun xdpat keje mhupun pgglan intw aku tetap mencari job.Org ckp kita jgn putus asa sebab Allah akan menolong org yg berusaha.Thanks to my hubby sebab dah apply cuti tuk teman nanti...

korang doakan la aku.mana tau berkat doa kalian semua akan dimakbulkan Allah.

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...