Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Sunday, October 24, 2010

Fibroid




Nama: Saadiah

Tempat Kerja: Petronas Level 25 Tower 2

Penyakit: Fibroid





Ni salah seorang customer aku n selalu aku jdkan testimoni bile cerita pasal keberkesanan produk Premium Beautiful.Akak ni sebenarnya mempunyai fibroid sepanjang 5-6 cm.Masa akak tu cerita kat aku pasal die nyer sakit,die akan di operate minggu akan dtgnyer(ni citer tahun lepasla).Tp aku suggest kat akak ni try pakai korset sebab dah byk testimoni bg tau bila pakai PB fibroid tu akan mengecil.Jd akak tu pun try la pakai.Tup2 minggu nk operation tu aku terkejut akak tu ada kat tempat keje.Bila aku tanya die kata xjd operate.Doctor kata dah smakin mengecil.Alhamdulillah akhirnya aku berjaya menyelamatkan seseorang.Bukan itu sahaja tau perubahan bdan die pun ketara.semakin mantap org laki ckp..huuhuhu.dan ramai yg bertanya apakah rahsia akak ni maintain jer.Rahsia sng je akak ni ckp.pakai la Premium Beautiful.Selalu ingat akak ni ckp jgn syg duit tuk kesihatan sebab klu kita xsihat mcm mana nk cari duit.Tul x?

Korang tau ke fibroid tu apa?Fibroid adalah sejenis ketumbuhan yang berasal dari tisu pada rahim. Apabila ia membesar, fibroid boleh memberikan pelbagai masalah kepada wanita seperti, menghimpit pundit kencing, mengalami haid yang banyak, sakit samasa haid dan sakit semasa bersama dan sebagainya. Ia boleh tumbuh sehingga sebesar biji bola tapi ia bukan sejenis kanser.Tp ia boleh membesar smpai besar kepala kita.Selalunya bila kita operate buang fibroid,ada kemungkinan ia akan tumbuh balik kerana akar2nya still ada.

Penggunaan Premium Beautiful yg berkesan mmg akan menghasilkan result yg menakjubkan.Hanya kita perlu yakin dan penggunaan yg konsisten akan membuahkan hasil.

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...