Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Friday, April 22, 2011

Selamat Hari Tua Nana Liyana


Today is my besday...Alhamdulillah aku masih sihat n hidup selamat 26 tahun.Thank to Allah sebab bagi aku melihat dunia lagi pagi ni..Thank to my mum sebab lahirkan aku kat dunia ni jugak.Tanpa mak n abah xmungkin aku akan melihat dan mengenal dunia.Mr Hubby adalah org yang 1st wish my besday..Thanks sayang...sy sentiasa sayang awak dunia akhirat wlupun kdg2 ada yang saya terkecil hati,terbesar kepala n seangkatan dengan nya...Minta diampunkan yer sayang...sedangkan lidah lagi tergigit inikan pulak kita..ahhahahhahah..

so inilah kek saya bg pada diri sendiri..hahhahhahhaha..


sempena besday aku yang ke 26 ni aku ada banyak wishlist yang aku harapkan...tp aku tak nk ler tulis pe yang aku wish tu...semoga Allah makbulkan doa-doa aku selama ini cukupla..

2 comments:

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...