Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Monday, April 25, 2011

Cocoa Collagen Power Plus

menatang apa ni nana ko nk try nih..hehheheh.actually aku ni seorg yg suka godek2 tenet.jd aku tertarik n menarik ttg CCPP ni...testimoni sungguh menakjubkan.tp bak kata org xsemua org akan dapat result yang memberansangkan..iye dak..tp xsalah kan mencuba..hehehhehe..inilah cara menghabiskan duet yang berkepuk...habis tuk kesihatan xpe...target aku cme nak ilangkan jerawat n parut-parut yang ada kat muka aku...tp klu glowing pun pe salahnya...so untuk tidak membuang masa aku pun hubungi stokis CCPP ni...aku slalu beli direct ngan owner die...so nila rupanya yang aku order.Aku bukan nk promosi pun..cme just nak tambah entri

tgk pembungkusan die pun dah menarik.pink-pink gitu...i like..
Cocoa Collagen Power Plus mengandungi :
  1. Marine Collagen ~ Membantu mengimbangi hormon, mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
  2. Kacip Fatimah ~ Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
  3. Lobata ~ Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
  4. Krimer bukan tenusu ~ Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
  5. Dextrose Monohydrate ~ Melambatkan proses penuaan.
  6. Oligo Saccharide ~ Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.
Kebaikan dan Khasiat :
* Membantu mengimbangi hormon

* Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut

* Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit

* Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung

* Melambatkan proses penuaan

* Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri

* Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah

* Mencerahkan kulit secara semulajadi

* Memberikan tenaga

* Membantu mengurangkan keguguran rambut

* Melancarkan peredaran darah dalam badan

* Mengimbangi berat badan

* Meningkatkan daya penghadaman

* Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

Semua wanita berumur dari 20 tahun ke atas boleh mengamalkan pengambilan cocoa collagen ini, maklumbalas berbeza-beza mengikut penerimaan sistem tubuh masing-masing
WANITA MENGANDUNG & LELAKI TIDAK DISYORKAN.TP UTK WANITA YANG LEPAS BERSALIN DIGALAKKAN

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...