Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Wednesday, April 13, 2011

Akhirnya aku berjaya memilikinya....

Post n3 ni mesti buat org tertanya-tanya apa yg aku dah berjaya dapat....hehehe jgn marah nyer...sebenarnya aku nk ckp aku dah berjaya dlm misi nk membeli syer bank rakyat.

semua orang sedang kecoh pasal syer bank rakyat ni....nmpaknyer aku jer rasa mcm katak bawah tempurung...huhuhuhu....ni pasal akak aku la offer suh buat tp aku duk ckp ala watpe nk buat lgpun aku bru je amik ASB loan..so xkan nk amik ag...so mlm pas akak aku duk suggest tu aku g ler ckp ngan hubby aku citer pasal syer ni..die kata amik la bukan tiap tahun kuar...10 tahun beb nk tunggu die kuar balik...lgpun bukan manyak pun.rm500 jer...

so pagi2 ag kat ofis aku duk sibuk search pasal syer ni...nasibla abg google ni byk membantu...kat facebook bank rakyat pun ngah kecoh pasal ni...lg la aku semangat nk amik...jd aku duk tnye pendapat akak kt ofis.die pun suggest amikkan....tp apasal ntah rm500 je bulih setiap seorang...pandai bank rakyat...klu rm500 dividen sikit je...tp sikit-sikit pun lama lama jadi bukit...tak gitu korang kan?

so dengan bangga nya aku nk ckp aku ngan mr hubby aku sudah membeli saham bank rakyat dengan kawan hubby yang kije kat bank rakyat..tu gne kawan ramai.so xpayah la aku duk beratur panjang...sng sikit keje aku....hahhahahhaha.

nanti klu ade rezeki lebih bolehla aku topup saham tu...sebenarnya aku bukan tau sangat pasal saham-saham ni..if korang nk tau lebih detail leh klik kat facebook bank rakyat...

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...