Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Tuesday, April 19, 2011

Birthday Giveaway


wow....Tiket free ke South Korea,Krabi idak pun paling cikai dapat IPhone 4 xpun IPad 2....huhuhuhu

Hari ni mood rajin buka blog...saje nk tgk update dr membe2 bloggers.tetiba terjengah blog CIK Bunga punya blog...oh may god...pasal hadiah besday..hehehhehhe...hehehehh korang bayangkan la kalaula dapat hadiah DSLR ke,Iphone 4 takpun tiket g honeymoon lagi ke South Korea...Waaa sungguh tidak dapat dibayangkan kegembiraan nyer...free la katakan...bawak badan je org kata....hahahhahha...syiok dengar kan.

dah la besday aku jumaat ni 22 april.dalam kalender dah terang lg bersuluh letak GOOD FRIDAY.mana tau mmg hari yang baik buat aku...kikikiki...berangan itu sudah pasti.tp klu dapat pun mmg aku sure pengsan kut..
korang nk gak ke...mestila aku nk share xkan la aku nk makan sorang2 kan...so kalau nk klik la tupun kalau besday belum lepas ag SINI YER..

kalau yang dah lepas pulak jgn la korang xklik,tahun depan kan ada.so boleh baca tang SINI pulak.adil kan...sape yang lepas n belum dua 2 bulih.


1 comment:

  1. dear, skirt dah ade stock :)
    http://wardrobesigadis.blogspot.com/search/label/skirt

    ReplyDelete

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...