Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Sunday, December 19, 2010

My new handphone n number

hehehhehe...entry ni saje je sebab nk ilangkan kebosanan....tp bukan tuk belagak nyer...tp citer nyer mcm nk menunjuk ..tul x?hahahhahhaha.alkisahnyer macam ni.sy sudah membeli handphone baru iaitu tut..tut.....blackberry 9000....hahhahhahha sebab hp sony ku K800 batrinya sudah kureng...asyik padam je bila ngah online.so fed up.Jd itulah penyebbnya membeli handphone bru.Tp my hubby ckp klu batri prob belila batri je xpayah nk beli hp baru..hahhahha tp sebab tawaran yang amat hebat ku beli hp itu.


ni ler ghupa hp aku yg baru tu..seyes mmg aku terkapai-kapai lg nk mentaip perkataan ...kecik bonar keypadnyer.susah tul nk taip.asyik tersalah n double ajer..


Bila pakai blackberry ni semua functionnyer xleh gne tau klu kita xamik lesennya rm30 dan tenet plg murah rm20.tp aku xnak gne tenet sebab aku dah pakai streamyx kat umah cme nk guna function BB je...so celcom ckp xboleh melainkan pakai prepaid.dan itulah juga penyebab aku beli no baru..hhahhahahha.jd aku belila no baru iaitu celcom xpax...hehehhehhe..mula-mula ingat nk beli celcom blue tp bila buat perbandingan aku rasa mmg patut aku amik celcom xpax sebabnya no selain celcom juga boleh di xpaxkan...hehehheheh.best kan..


ni la die celcom xpax aku beli kat blue cube klcc bawah ni je...murah siot rm8 jer pastu korang leh ar berhubung dengan sesiapa shj di malaysia ni tp dengan syarat ada hp la.klu xde nk taruk kat mana kan??????


Jd apalagi aku pun mengaktifkanla..caranyer cukup senang.ni nak g tau
1)create msg BB ON tu 28882
2)korang akan dpt msg n disuruh pilih sama ada BB50,BB100,mahupun BB250(sebenarnya aku dulu xtau apa die BB50-BB250 tu rupanya BB50 tu die akan tarik 50sen after pukul 12,klu BB100 tu rm1.00 manakala BB250 tu rm2.50) biasala budak baru katakan..semua ni aku tnye kat kawan aku before aku nk pakai.



No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...