Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Thursday, December 9, 2010

Menjelang 2011

Pejam celik pejam celik xsangka lg 21 hari lg kita akan memasuki tahun baru iaitu tahun 2011....sekejap je masa berlalu .begitu cepat masa berlalu dan juga masa berputar...apa yg aku nk bebelkan sebenarnye ek...aku pun xtau cme nk ckp aku kebosanan...Azam ku nk keluar dr kepompong skrg tidak kesampaian lg...Bukan rezeki aku lg utk keluar dr kepompong ni....

xpe tahun depan aku akan teruskan azam aku utk mencari n terus mencari dan tidak ada istilah putus asa dlm pencarian ini...kdg2 hati terdetik kenapa org lain begitu senang dan tidak seperti diri tp percayalah Allah tu maha adil dan sudah tetpkan klu disitu rezeki kita pasti akan ada cuma jgn sesekali kita berputus asa.


No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...