Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Wednesday, May 25, 2011

Pati Ikan Haruan Polleney

teng...teng.....hari ni aku beli pati ikan haruan Polleney utk bg luka bekas operation cepat sembuh...bila aku search dalam tenet semua ckp rasanya mmg xtercakap ...boleh muntah diorg kata..byk cara nk minum nya..ada yang kata suh minum pastu terus minum milo.minum kat depan singki la sng nk muntah...tapi aku ikut yang cakap minum tanpa tarik nafas telan pastu minum air suam...jadi aku xterasa dan tercium pun baunya....hahhahahha..sng kan..diorg kata hanyir..aku xcium pun...fokus pada minda minum utk baikkan luka dan dalam masa yang sama untuk parut..jadi 2 in 1..
inilah dia kotak pati ikan haruan Polleney..beli kat guardian..harga die rm35.90 tp masa aku per tengah less 15 %.jadi harga nya rm30.50...dalam kotak besar tu ada 6 lg kotak kecik yang berisi seperti gambar dibawah..comelkan bekas nya...dalam kepala aku dah pk klu dapat kumpul banyak2 boleh gak dibuat hiasan...hahahhahahah

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...