Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Monday, May 30, 2011

Marahkan Nyamuk,Kelambu dibakar

ni pepatah melayu yang sesuai sangat bg masalah yang berlaku hari ni...hehehheh.apa masalahnye hanya aku,dia dan kamu jer tau...tp mmg sangat2 kelakar.aku rasa mcm xbape matured utk orang seperti tu...nk tau kisahnya??hehehehheh..xpayah la..watpe nk di cerita benda yang lepas kan...so kita ni kalau apa-apa yang kita tak suka jgn tunjuk pada orang.sesungguhnya itu melambangkan keperibadian diri kita..

N3 diri aku arini
pening pala sangat-sangat.rasanya penangan lamb chop yg aku makan kat selayang..itu mmg port aku laki bini makan steak...bukan saja sedap tp murah dan yang penting banyak.sungguh berpuas hati tau.so sape2 yang suka makan steak eloklah ke situ...bak kata celcom BERBALOI-BALOI..

Mlm td jugak aku cepat2 makan sbb nak tgk MENTOR..kedai Steak tu xde TV.mayb motif die bak kata laki aku xnak orang duk sana melepak 2-3 jam tp order air suam jer...hahhahha...mcm laki aku gak la. klu p tgk bola kedai mamak lagu tu la caranya.sekian utk hari ni...sbb pala aku pening ag.utk n3 esok akan di pkrkan...hahhahah..tata sudah habis waktu keje.dan esok aku ada appointment ngan Doctor Ortho kat PPUM.

2 comments:

  1. hahaa...tu bukan kelambu je na yg dia bakar,tu dgn rumah2 dia bakar...hahaa

    kite bako je!!

    ReplyDelete

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...