Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Sunday, December 5, 2010

Yana Cupcake

Mempersembahkan cupcake pertama ku..hahhahahha...pasni xtau la buat ag atau x...lama aku amik masa buat benda ni...sikit giler aku wat sebab takut xjd...hahhahhahha....bila kebosanan nilah yg terjadi...so thanks to aza shafiza sebab bg aku tunjuk ajar dlm pembuatan kek cawan ni.....nasib anak buah aku de kat kg....klu x cupcake ni utk diorg..



inilah sebahagian yg dpt aku amik selain yg lain sudah masuk dlm mulut....Insyaallah klu de masa akan ku buat lg...
yg ni utk kawan aku ria suya maaflah kaler purple dah hbis...itu je kaler yg ada...
yg ni lak lebihan bakels yg aku xtau nak wat pe so aku buat je camni..boleh makan tau...

2 comments:

  1. huhuu...cmni la.da bley wt bisnes ni...

    ReplyDelete
  2. cantik.gabungan warna yg menarik.fondant n buttercream ye

    ReplyDelete

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...