Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Thursday, January 5, 2012

Holiday Hatyai 3H2M

Alhamdullillah..aku n mr hubby selamat pergi n balik setelah 3H2M di Hatyai...dengan byk dugaan yang tak diguna....korang tau 1st dugaan kitorang adalah Ditinggal oleh bas...sangat-sangat sakit hati.dah ar 1st time masuk Pudu Sentral...tgk keadaan mmg sungguh selesa...di letakkan lagi screen utk kita perati bas kita tu gerak org tak....so yang kitorang ni duk pakat tgtk screen...Rupanya screen tak betul...aiyaaa Pudu lainkali if screen tu xde kegunaan sangat menyusahkan bg yang 1st time cam kami ni xyah lak duk sebuk sebuk letak....so aku ngan mr hubby bergegas ke Duta pulak..nasib bas tu xsmapi ag...klu tak pakat tak jd la....
sepanjang perjalanan yg mengambil masa dekat 7 jam aku tak terasa sgt sbb aku tido...ahhahhahhaha....jap ek aku nk upload gmbr tuk tatapan korang...anyway masih belum terlambat ler nk ucap HAPPY NEW YEAR..Sorry ler gambar tidak mengikut susunan....



ni kenderaan awam yang bw kitorang ke mana sahaja nk g kat sana..tp tempat yg jauh jer kitorang sewa..harga 2obaht seorang bersamaan rm2.
besar giler udang nyer...sekor 100baht..rm10 ler duit kita yang oiii
ni baju jersi mr hubby....die mmg memborong baju jersi
ni bas aku naik ler...dr KL----HATYAI....double decker.aku duk depan sekali

kat restoran HAMEED
kat sini leh beli souvenir....
ni mr hubby ngah melakukan aktiviti tawar menawar...beg sandang tu penuh ngan brg yang kitorg beli jer

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...