Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Monday, October 24, 2011

Wanita vs Lelaki

hari ni aku tertarik dengan kata-kata yang diucapkan oleh seorg rakan RH iaitu

Wanita Can forgive But Not Forget
Lelaki can Forget, but cannot say "forgive me"


bg korang cmne lak.betul or tak kenyataan member tu.bg aku betul tp tak semua lelaki dan perempuan mcm tu.tp sesungguhnya aku dalam kategori itu...hahahhahhah..tp tak bermaksud kalau aku "NOT FORGIVE" aku adalah seorang pendendam.mungkin memakan masa yang agak lama kalau berlaku sesuatu.

actually sekarang ni aku sangat suka buka forum ratuhatiku.kat situ banyak info yg menarik dan kat sne boleh bertukar-tukar pendapat.seronok sgat bila di forum tu.apa yang kita nk tanya,semua ada yang menolong memngeluarkan pendapat.TERBAEK la bg aku.

kebosanan yang melanda aku hari ni membuatkan aku menghapdet blog yang bersawang ni

No comments:

Post a Comment

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...