Cabutan Bertuah..Please Click Here

MOH TAMBAH DUIT...KLIK & FOLLOW JER

Sini pun Boleh dapat hadiah misteri

Thursday, June 2, 2011

Pengat labu




akhirnya labu yang terakhir ni aku buat pengat jer...asyik ulang wat masak air dan juga masak lemak....sampai xlalu nk makan..hehehhehe.so aku cuba jugak buat setelah di google apa yang boleh dibuat dengan labu.sambil wait pengat labu aku masak bulih ler aku update blog sambil melayan TV...hehheheh...semua boleh buat dalam satu masa..teror x..hehhehhe

Resipi Pengat labu..(takde sukatan)
-labu potong dadu
-gula melaka
-gula putih
-sagu mata ikan(rendam dulu)
-daun pandan (disimpul)
-santan pekat
-santan cair

Cara membuatnyer ikut cara aku
-campur semua kecuali santan pekat...pastu rasa dah ok(labu dah masak,sagu dah tukar putih jernih)masukkan santa pekat..
-senang giler kan klu ikut cara aku..hehhehhe

***masa upload ni aku ngah makan pengat labu ni..hehheheh..jemput makan yer



2 comments:

Tengok sini juga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...